Bensss Betahcg yavaş ilerlediği için sağlıksız gebelik dendi çarşamba gününe randevu verdi gel tekrar ultrasonla bakalım dedi. Ama büyük ihtimal kürtaj diyecek 😔 Çok korkuyorum kürtajdan da
monarosamommy Bensss sonucun ne olursa olsun Allahım herseyin hayırlısını versin inşallah üzülme dua edelim belki iyi olur 🌸
monarosamommy @“Bensss”#p26588331korkma canım Allah gönlüne göre versin inşallah 🤲beta değerlerin nasıl ilerliyor canım şuan bendede sorun varmi bilemiyorum ama benimde yavaş ilerliyor senin beta değerin nasıl ilerliyor
Bensss monarosamommy geçtiğimiz çarşambaya kadar olması gerektiği gibiydi ancak geçen çarşamba 1922 olan değerim 9 gün sonra 4686 olmuş ancak. Aslında keseyi yolk u görmüştü ancak embriyoyu göremedik