Merhabaa, benimde erken haftalarımda yalnızca kese görünüyordu, yolk kesesi izlenmiyordu. Bana da bir doktor “bol gebelik olabilir” vs demişti inanılmaz üzülmüştüm bir sonraki kontrolüme kadar ağlayarak geçmişti. Doktorumu ve hastaneyi değiştirdim o sıra tabi ki. Sonraki kontrolümde de hem yolk kesesini görmüş hem de bebeğimin ilk kalp atışını dinlemiştim 7.haftamızda. Şuan 22+4teyiz. Kendinizi üzmeyin bu yüzden, herkeste aynı haftalarda görülecek diye birşey yok.