Lilininannesi bir fincan sade Türk kahvesi bana iyi geliyordu umarım sana da iyi gelir gece uykunun en tatlı yerinde uyanıp zombi gibi dolaşıyordum 🙃 ben de 8ay direndim ilaç sonuçta dedim ama artık ağlamaya başladım yanma hissinden, kurtuldum valla doktorumdan Allah razı olsun boşuna çekmişim diyorum onca zaman. İnşallah geçer senin de 🙂 geçmiş olsun