Henüz 6+6 haftalık hamileyim inşallah sağlıklı bir gebelik olur yolumuz çok uzun ama bi kaygı var üzerimde okuyorum mesela 6 aya kadar süt olursa süt yoksa devam sütü verin diyorlar 6 aya kadar gerçekten su bile içirmiyormu insan biz 1 saat bile içmesek ben ölecek gibi hissediyorum aklım darma duman biraz kaygılarım başladı kızlar nasıl ilerliyor bu süreç