Kızlar bugün itibarıyla tam 26. Haftaya girdik. 9 kilo civarı aldım. Bu süreçte çok şükür herşey yolunda kafama takılan şey göğüslerim gebelik öncesine nazaran biraz daha büyüdü ama gögüs uçlarım hiç büyümedi ve oldukça küçük. Doğum sonrası emzirememekten tedirgin oluyorum kafamda kuruyorum benimle aynı durumda olup böyle düşünen var mı?