Meloo35 Eşim Berat ben yiğit istiyorum birtürlü ortak noktada buluşamadık 21.haftadayım hala netleşmedik 😭
Daisy0000 Meloo35 Berat ismine ön yargılıyım😅Kuzenimin oğlunun ismi, kendini beğenmiş,şımarık ve sinir bozan bir karakteri var, kimse sevmez 😅
Aegean Ben 34.haftadayım hâlâ karar veremedik canım gerçekten zor bi şeymiş bu her gün aklım isim mevzusunda cildircam😄 Ben Yiğit ismini çok seviyorum hatta erkek olsaydı çok istemiştim ama eşim beğenmiyordu benim de. Yani benim oyum kesinlikle sana🙊
Meloo35 Aegean bizde kız bekliyorduk hep kız ismi düşündük ama oğlumuz bize süpriz yaptı benim eşimde yiğit ismini sevmiyor anlamıyorum yani bence gayet güzel ama gerçekten isim olayı çok zor 🙈🥹🥰
Aegean Meloo35 Aynen biz de erkek ismine karar vermiştik ve kız ismi kolay diyorduk hep. Hiç öyle olmuyormuş 🙊 Herkesin zevki o kadar farklı ki önerileri de beğenmiyoruz napcaz bilmiyorum ya 1 ay kaldı şaka gibi 😄
Meloo35 Aegean yok hiç kolay olmuyormuş gerçekten bastırıyorum bakalım benim dediğim olcak sanırım 🙈🥰
Aegean Meloo35 inşallah yaa bence hep havalı kalacak bi isim Yiğit 🙊 Berat biraz daha sakin geliyor bana