Papuk en büyük korkularımdan biri de bebeğimin gelişimi kilosu. sürekli diyet yapmak zorund akaldığım için bebeğimi besleyebiliyor muyum endişesi hep içimde. kontrollerde kilo ölçümü yapılırken resmen nefesimi tutuyorum. sağ salim kucağıma alsaydım hayırlısıyla evladımı belli bir tık da olsa nefes alabilirim diye düşünüyorum