Adetime 11 gün var dayanamadım test yaptım negatif çıktı. Yumurtlama dönemi ve doğurganlık döneminde denemiştik. Belirti olarak hemen belli olur mu bilmiyorum ama bir kaç gündür baş ağrım var ve mide bulantısı var ara sıra kasıklarıma da ağrı giriyor. İdrarda hemen çıkar mı bilen var mı olursa ilk olacak bu konuda kafam çok karışık