Esmademir Kızlar 39+4 oldum ama ne bir belirti, sancı hicbisey yok. Bide en son boynuna bir tur kordon dolanmıştı. Bekledikçe stres oluyorum bir terslik yoktur insallah:(
Esra___ Esmademir 38+5 ben de çok sabırsızlanıyorum hiçbir belirti Yok ağrı falan sadece arada karnım sertleşiyor o kadar 🤦🏻♀️ Ne zaman doğacak bu bebişler 😩
Fatmasnny Esmademir 39+6 bugün gelmiyor. Beklemekten, daha doğurmadın mı diye arayanlardan sinir geldi ☹️
mustafasengul Esmademir ben 40+2 oldum ne sancı ne açıklık yok 😥 bi an önce bi belirtiler olsa da doğursam 🙏🏻😇🙈
Esmademir Aysi geçen 39 haftaydım nstye girmedim bi işim çıktı diye alttan muayene de etmedi anlamadım ben bu işten bisey🙄
Gunesozby 38 + 3 ken çatı muayenesi oldum 3 buçuk santim açığın var dedi 39 hafta oldu bugün hala bişey yok gerildim iyice 😠
Gekon1710 Esmademir 39+6 hatta bi kaç saat sonra 40 ama grçen hafta çıkan sancı bu hafta çıkmadı 🤦♀️ nstye bağlanınca bişry yok nstden çıkınca sancılar artıyor kandırıyor bu çocuklar bizi
Esmademir Gekon1710 acaba sancı birden mi gelicek diye merak ediyorum ben de herkes nasıl yalancı sancın hiç olmaz diye sorup duruyor 🙄
Zozi Esmademir 39-3 benim de.ve bende de tık yok.acıklık da yok.40 a kadar beklıcez bakalım.40 da kontrol var.catı mua.ama gelmezse suni sancı istemiyorum.bu arada bi de mide bulantısı cıktı😬