Sedayznn
Ya kusura bakmayın ama sizin etraflıca araştırmadan manasız isimler koymanıza gülüyoruz güldü diyorsunuz, uyarıyoruz eff pöff diyorsunuz.
E napalim ? :))
O çocuk ilerde gerçek manasını öğrenince de size gülecek. :)
Sahabe isimlerini niye koymuyo kimse mesela ?
Klasik modası geçmiş diye mi?
Ben Ayşe koyucam yine diyorum ve gururla söylüyorum.
Biri vardı kızının ismi Amine ,ne güzel dedik. Ama bunlar Mine diyormuş.
E niye?
Aynı şeymiş zaten🙈bak bak... E koymasaydin..
Utanıyorum demiyor da.