gebebirisii Hangi pişik kremini aldınız yada kullanıyorsunuz tecrübelli anneler ☺️ içeriği temiz olan güzel olan hangisi
Ozlemiskndr gebebirisii doktor fito krem yazıyor oda çok iyi geliyor bebeğe bende sudocrem almıştım doktor onura yazdı memnun kaldım
Burciin19 gebebirisii bübchen kullandım ilk oğlumda hiç pişik olmadı bu zamana kadar ikimciyede devam edicem
Yigitinannesi1 Ben mustela aldım bir de sudocrem aldım ama daha bebeğim doğmadığı için kullanmak nasip olmadı öneri üzerine aldım
orkidehaniimm gebebirisii suan bepanthol kullaniyorum 16 aylik kizim hiç pişik olmadı. Sudocrem de kullandım o da iyiydi