tazemommyy Allahım yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin stres yapma canım Allahin izniyle güzel olur hersey şuan bendede bir sıkıntı var anlamıyorum nedeni ni kafam durdu napıcamı bilemiyorum 25 şubat adet Günümdü adet günümden 10 gün önce kan verdim negatif çıktı sonra adetim 4 gün gecikti evde test yaptim pozitif gördüm 1 martta üniversite hatanesinde tekrarlayan gebelik kaybı bölümüne gidiyorum ben neyse 1 martta gittim kan verdim beta 40 çıktı doktorum alttan muayene etti normal herşey bir skntı yok dedi 4+4 haftalık dedi gec döllenmedir doktor da bunu hesaba kattımı bilmiyorum neyse 4 martta tekrar başka hastaneden kan verdim betam 48,14 çıktı yavaş yükselme oldu senin gibi bende kalp atışını bebeğimi görmeye oladar ihtiyacım varki şuan kimyasal mi degilmi bilmiyorum InsAllah hepimiz sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz
Hakkını helal et buarda postunu işgal ettim kusura bakma