cicek52 bende öyleydim kardiyolojiye göründüm nabzım 130 larda geziyor tedkikler yapıldı doktorum gebelikte normal bu durumlar dedi hem kan hacmi artıyormuş hemde gebeliği kafana takıyorsun doğumdu vs dedi kendini rahatlatmalısın dedi. Ama sen yinede nolur nolmaz bir görün tahlil yaptır ekg çektir.