baharmann Salı günü ikili tarama testine gideceğim. Ailemde down sendromlu yok yaşım daha 28 ama nedense evham yaptım normaldir demi ya:) ikili taramaya giderken evham yapanlar burda mı?🙈
Novamomy baharmann bende perşembe yaptırdım yaşlarımız da aynı ama sonuç çıkana kadar insan korkuyor bakalım Allah büyük dua edelim 🙏🏻
baharmann Novamomy Rabbim müjdeli haberler almayı nasip etsin. Ben risk bulunduran kişilere baktım ama yine de insan evham yapmıyor değil. Sonuçlar ne kadwr zamanda belli olur peki?
Busece06 Bende dün gittim aynı senın gibiydim 😅 ama hep kendime şunu hatırlattım sonuçlar ne olursa olaun o nasıl doğarsa doğsun benim cennetim Rabbimden hediye 🌸☺️
baharmann Busece06 ben de 2-3 gün öncesinden sonra sizin gibi düşünmeyi başladım. Kötüsünü düşündükçe kötüyü çağırmak yerine iyisini düşündüm ama aynı zamanda da ne düşünürsek düşünelim Allahtan geliyor hepsi. Rabbim müjdeli haberler almanı nasip etsin inşallah.🤲🏼
Novamomy baharmann kanlar İstanbul’a gittiği için 14 güne çıkmış olur dedi ama ben sürekli e nabız dan bakıyorum yada hastane sisteminden o zaman yine kontrolüm var inşallah hepımız sağlıklı,sıhatlı kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻