aysenuroztunc Klomen kullanımı sonrası 20 sinde yumurtlamam oluştu çatlamam 24 ündeydi doktorum 10 martta test yaptı dayanamadım dün yaptım negatif geldi bu durumu yaşayan var mı sonradan pozitife dönen umudumu iyice kaybetmeye başladım 🥺
Zeybal_24 aysenuroztunc ben 2 ay kullandım pozitif ve polikistik överim ne yaşadığını çok iyi anlıyorum her test yaptığında gözünü kapatıp yalvarmak azcık çizgi cıksın diye bol bol dua et umarım en kısa sürede 🤲
aysenuroztunc Adetime de 3 gün kalmış oldu ama doktor ayın 7 sinde değil 10 unda adet bekle demişti varsa bişey çıkmaz mıydı sizce
Zeyno4224 Bende adetime 3 gün kala yapmıştım negatif çıkmıştı daha sonra adetim 3 gecikince yaptığımda silik çizgiyle öğrendim eta değerimde 340 çıkmıştı
aysenuroztunc Göğüslerde hassasiyet var sadece ama regl belirtisi de olabilir başka bir belirtim yok maalesef
Anonim16 aysenuroztunc Bende bu ay klomen kullandım hep bi kasık ağrısı var bende. Ama doktorunuzu dinleyin test için erkendir belki.
Anonim16 aysenuroztunc Ben yumurtlamayı geç gördüm 1 mart yumurtlama 2 mart çatlama oldu. Bat 11 i daha çok var :). Bu süreçte kullanmanız için doktor ilaç verdi mi ?
aysenuroztunc Zeybal_24 bende aynı durumdayım şuan 2. Ayım pcos var ayrıyetten tsh yüksekti bi sürü ilaç kullanıyorum prolaktin değerim de çok yüksek çıkmıştı onun da ilacını kullanıyorum hala umarım vardır Allahım isteyen herkese nasip etsin
Zeybal_24 aysenuroztunc bence zamanı var Rabbim o zaman veriyor hiç olmayacak diye üzülüyordum şükürler olsun nasip oldu şimdi kalp atışını duymak için bekliyorum 🤲
aysenuroztunc Anonim16 info folic kombi kullanıyorum hem vitamin içeriyormuş hemde pcos hastalığın tedavisine yardımcı oluyormuş onun harici prolaktin değerimin düşmesi için parlodal kullanıyorum (yarım ) tsh değerinin düşmesi için de Levatiron yazmıştı doktor 50 mcg
aysenuroztunc Anonim16 doktorum özellikle bunu önermişti ilk başlarda reklam yapıyor sanmıştım araştırdım baya vitamin takviyesi olduğunu öğrenince kullanmaya devam ettim 😅