ballikedii Benma benimki nerede olduğu belli değil yarın 22. Haftaya giriyoruz ama daha çok aşağıda duruyor ultrasonda öyle çıkıyor ama sorun değil dedi doktorum
nurozturk06 Benimde öyle zamanla çıkar yukarı diyolar ama hep kasığımda duruyor bilemedim 21. Haftadayim 24. Haftada kontrole gidince sorucam
ensensr23 27 haftalığım bebek baş aşağı duruyor en başından beri doktorum sıkıntı yok dedi döner dedi o yüzden sıkıntı etmiyorum.
1anne2bebek__ Benma benimde öyle. Doktorum kafası aşağıda bu yüzden sanki her an çıkacak gibi olur dedi.