Mehtap-3341 Kızlar merhaba size bir sorum olacak 2 gün önce gebelik testi yaptığımda silik bir şekilde çıktı sonra bu sabah da yine test yaptım bu sefer ki silik daha az belli oldu bunun sebebi sizce nedir ? Bu arada adetime daha 2 gün var
Pnr_KMRC1 Mehtap-3341 çizginin silik çıkması hamilelik demek die biliyorum benimde silik çıkmıştı gidip kan verdim hamileymişim
Mehtap-3341 Pnr_KMRC1 çizgin gebelik olduğunu biliyorum ama 4 gün önce yaptığım test daha çok belliydi bugün yaptığım daha az silik çıktı bu beni tedirgin etti korkmam gerekiyor mu gerekmiyor mu onu bilemedim işte
Pnr_KMRC1 Mehtap-3341 erken gebelik testi dimi 6 gün öncesinden kullanılan çizgi varsa korkma testten kaynaklıdır o silik yada daha belirgin olması hayırlı olsun bu arada gidip kan neden vermiyorsunuz🌸😊
Mehtap-3341 Pnr_KMRC1 valla erken gebelik testi değil direk normal gebelik kaset testlerinden yaptım😀 pazartesi gidip kan vermeyi düşünüyorum emin olamadığım için
Pnr_KMRC1 Mehtap-3341 anladım cnm çizgi varsa hamilesin zaten silik olması yada belirgin olması farketmez ben o çizgiyi gördüğüm gibi acile gitmiştim 😁 o zaman bu sürelerde kendinizi yormayın dinlenin 🌸