Selam hanımlar, bi 7-8dk önce muz ve 2 tane kivi yedim fakat şuan sanki şekerim aşırı düşmüş gibi hissediyorum ve nasıl desem o tatlı isteğimi bastıramadığımı düşünüyorum bunun sebebi nedir ve nasıl önüne geçebilirim? Elimden geldiğince şekerli şeyleri az tüketmeye çalışıyorum