Kızlar dün geceden beri sağ kolumun ayrısından duramıyorum 2tane parol içtim çok kötüyüm hastaneye gitsem röntgen vs çekmicekler boşuna gitmiş gibi olucam sanıyorum koparsam kolumu rahat edicem başına böyle bisey gelen oldumu neolur dua edin çok kötüyüm