Deryaaac Kızlar merhaba bebeğin eşyalarını yıkıyorum da emzik,biberon,süt sağma pompasını nasıl şekilde yıkadınız
Ahsenveannesi Deryaaac süt sağma makinesini hep kaynattim biberonu da ilk aylar kaynattim sonra emzik biberon temizleyiciler var doğal onlardan aldım kendi fırçasıyla temizledim
Linabebek1 Ben kaynayan suya koyup 5 dk kaynattım cam biberon kullanım klavuzunda yazıyordu kimyasal bişe koymak istemedim
Sedaurganci Kaynar suda 5 dakika bekletiyorum kimyasal biseye getek yok normal kullanımdada aynı şekilde yapıyorum kaynar su