Potter_Harry Erken doğum yaptım 32+3 7 ay 3 hafta yani bebeğim kuvezde çok üzülüyorum daha önce böyle bir şey yaşayan var mı aramızda
Serklajligebelik Potter_Harry bebeğiniz nasıl , erken doğum riskiniz var mıydı ? Bir de ciğer geliştirici olmuş muydunuz ? Eğer olduysanız kısa sürede toplar umarım bebeğiniz
AyFa1608 Potter_Harry Geçmiş olsun canım. Tez zamanda kavuşursun inşallah. Neden erken doğum oldu bide kaç kilo doğdu bebiş