Ksk1912 kesinlikle ben normalde kan verirken bayılan bir insanım. Hamilelikte alıştım ama yinede 3 saatte 3 kere kan nasıl vercem diye çok kafamda kurdum. Bide doktor muayene etti vs derken 10da başladı benim test hemşire 2 saat aç dayanamayabilir kusabilirsinşz yarın gelin isterseniz dedi, yok dedim yapalım bugün strese girdim hep dedim çok şükür Bi sıkıntı olmadı. Kendime sürekli iyiyim Bi şey yok soda bu baya vs diye söyledim durdum. Baştan kusucam kesin midem kaldırmaz vs diye gidilirse o olur muhtemelen. Herşey bizde bitiyor.