Rabia54 Benim doktorum asla onermiyorum vs dedi sizin doktorlar ne dedi internet bir çok doktor yapıyor benimki neden diye sorunca erken haftan erken doğum riskini vardı zaten vs dedi bende 38 den sonra yapayım diyince hiç bir gebeme onermiyorum dedi siz doktorla bu konuyu görüştünüz mu ??.
Hgemr Rabia54 her hamilenin durumuna göre değişiyor, en iyisi doktora danışmak. Ben doktoruma sordum doğuma yakın,dedi. Internette 34.haftadan itibaren yapılacağı yazsa da erken olduğunu söyledi.
Rabia54 Cansuercan evet bilemiyorum ki benimmdoktorum kesinlikle.dedi ama nette yapan çok doktor var .s
Rabia54 Zeynepali tabiki öyle canım sonuçta bizi baştan beri takip eden onlar ama benim doktorum fazla sezaryanci 😁
Cansuercan Rabia54 ayy nebilim zaten ben onu yapamam sanirim 😂😂😑🤦♀️ en iyisi çomelme hareketi sicak suya oturma
Rabia54 Zeynepali ya zaten çoğu doktor yaptırıyor benimki sezaryanci ya ondan normal falan olur diye istemiyor olabilir de kafama takıldı 😁
Zeynepali Rabia54 ya drm degistirsene cnm normal dogum yapabilicekken napar eder bu seni sezeryana alir
Rabia54 NaimeYilmaz NaimeYilmaz hayırlısı olsun canım ne kadar uğraşırsin uğraş alnına ne yazıldıysa o ama benim doktor sezaryanci olduğu için ben uğraşiyorum şansım vardır belki diye
Bsk2101 Ben de sordum ama çatın bebeğin kafası ile uyumlu değilse istediğin masajı yap illa ki kesi gerekecek. Çok da bir şey fark etmiyor yapmak istersen yap ama dedi.
blackberry118 36dan snra onerdi benim doktorum. Ama ben beceremiyorum. Denedim biraz zorladim cok yanma oldu. Bebegin kafadi cikarken o yanmanin siddetlisi olusup bolgeyi uyuşturuyormuş. Eger esneklik onceden saglanirsa kesi gerekmez. Cati uyumsuzlugu olursa icerde yirtik olur ama perine masajının perine bolgesine kesin faydasi var bence. Ebe bir arkadsm var o da devlet hastanesinde vazelinle yapiyoruz diyor. Asitsiz zeytinyağı cok pahalı çünkü 🤦😂
Mihri-musta blackberry118 benim de ilk başta acı oldu ama 3. Gün bile rahattım masaj yaparken, 3. Gün bile farkı anladım. 39. Haftamın içindeyim.
Rabia54 blackberry118 bilemiyorum ki napsam doktor yok dedi bana ilişkide en baştan beri yasak 35+3 olduk doktor yapma dedi ama.tek bana değil kimseye onermiyorum dedi ne zaman yapmaya başlasam?