aleyna3008 bende de öyle 23 haftalık ama 1-1.5 hafta geride olduğu söylendi detaylıya girdim Perşembe günü ordada aynısı söylendi sonucu doktora gösterdiğimde kendi notlarına baktı en başından beri bı hafta oynamış hep ya geç dollenmeden yada adet tarihi yanlisligindan olabilir dedi benim zaten adet dongum bozuktu hep hormonal bozukluğum olduğu için
Doktor 2 hafta geride veya ileride olmadığı sürece sorun yok demişti yapabileceğim bisiy varmı bı tehlike oluşturur mu dikkat etmem gereken bisiy varmı dedigimde yok sadece akışına bırak demişti için rahat olsun ilerlemedigi sürece sorun yok