Merhaba arkadaşlar 6 gün önce aşılama yaptırdım, 4 gün sonra regli olmam gerekiyor kasık ağrısı göğüs hassasiyeti var ama aynı zamanda uyku iştahsızlık ve mide bulantısı var aşılamanın 4. Günü doktoruma söylediğimde gebeliğin oluşması için erken fakat hormonsal olabilir dedi.. aşılamadan sonra hamile kalan süreci anlatabilir mi? Ve 4. Gün sonra regli olma ihtimalim var mı yoksa tutmasa bile aşılama geciktirir mi.. lütfen bilgilerinizi paylaşabilir misiniz ?