Kızlar merhaba, 19+5 haftalık hamileyim. 2 haftadır pıt pıt şeklinde bebeğimin hareketlerini hissediyordum. Ama 3 gündür bir kere bile hissetmedim. Endişelenmeli miyim? Yoksa bu haftalarda erken diye normal midir? Cevaplarınız için çok teşekkür ederim