Merveeusluu Kızlar 1 saat önce uyandım bir baş dönmesi yaşadım uzun süreli arkasından iki kez kustum bayağı ama bebek hareketleri var ama bu neden oldu anlamadım benimle birlikte bunu yaşayan var mı?
Gamzer Merveeusluu Tansiyonun yükselmiş yada düşmüş olabilir canım. Bende de ara ara baş dönmesi oluyordu, tansiyonum çok düşüyordu.
berrin1 Merveeusluu bebek döndüğü zaman olur diyorlar, dönmüş olabilir. Bendede 37. Haftada aynen böyle olmuştu bikaç gün devam etmişti.. sonra kontrole gittiğimde bebeğin doğum pozisyonuna geçtiğini gördük