Krispiim16 takvimler tutmadı yorumlar tutmadı kese şekline göre yorum yapmadım hiç 😁 8. Haftada kız olacak dedim ilk rüyamı gördüm o zaman ama cinsiyeti belli değildi minnoşumun 😍 12. Haftada kalp atışına ve ikili taramadaki serbest hcg değerine göre tezim biraz daha doğrulandı 😁 (kalp atışı 140ın üzerindeyse kız, altındaysa erkek diye bir genelleme duymuştum. serbest hcg değeri de 50nin üzerindeyse kız, altındaysa erkek olurmuş diye duymuştum 😁) Doktorum o haftalarda tahminde bulunmadı yanıltmamak adına. O haftalarda ikinci kez rüyamda gördüm doktor kız olacağını söylüyordu kontroldeydik 😁 16. Haftada kızımız olacağını söyledi ‘ben demiştimm’ diye cırladım 😂 32. Haftayı devirdik çok şükür minnoşumla ❤️