Nutellaaaa Kızlar geldi mi 5 dakika belimde kasığımda o ağrı inanılmaz ama duramıyorum ya bu doğum sancısı mi ? Karnım sert değil
Elaa_gozz Nutellaaaa ben 39 a giriyorum böyle sancılarım olmuyor karnım çok sertleşiyor kasılıyor ama bir doktorun ile ya da acile gidip baktır canım açılman olabilir doğum belirtisidir olabilir düzenli sancılarsa
berrin1 Nutellaaaa sıklığını takip edin vurup geçen sonra tekrarlayan bir ağrıysa doktorunuzu arayın, nişan gelmiş haftanızda gelmiş doğum olabilir yani. Dakika tutun
Nutellaaaa berrin1 evet duruyor sonra tekrar giriyor ağrı .biraz daha bekleyim elim boş dönmek istemiyorum 🥺
Nutellaaaa Bir_prens_annesiiiii geldiğinden belli bu Ağrı 5 dakikadan daha kısa süredir girip çıkıyor anlam veremedim doğum sancisini da hiç bilmiyorum nasıl oluyor
Bir_prens_annesiiiii Nutellaaaa gebe eğitim okulunda 5 dakikada bir düzenli sancıların olursa gel demişlerdi bana
Gulnar_95 Nutellaaaa Adet sancisinin daha fazlasi doğum sancisi bele bacaklarda vuruyor ağri doktora gidin bence
Nutellaaaa Gulnar_95 ara ara geçiyor sıklığına bakıp gidicem inşallah 🙏doğum sancisidir kavuşurum yavruma
1anne2bebek__ Nutellaaaa 38*2 de doğum yapmıştım benim doğum sancısı ilk olarak adet sancısı gibiydi. Suyum nişanım gelmişti ama. Sonra suni sancıyla şiddetlendi Doğum sancısı olabilir herkesin farklı oluyor o yüzden net bişey diyemiyorum
Mommy61 Gün ağrısı derler eskiler, 40 gün kala adet ağrısı gibi ağrılar olurmuş benim de ara ara bacağıma vuran adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor dinlenince geçiyor