iremmomyy_ Kızlar uygun fiyatlı bebek kıyafetleri ve Bebeğe dair alışveriş yaptığın sayfalar var mı ? Ve yaptırdınız ürünlerin fotolarını paylaşır mısınız ? Teşekkür Ederim Sağlıkla Kucağımıza Alalım İnşallah 🤲
Dilaraglr iremmomyy_ Ben kızımın dolabını LCW den dizdim , kuponlarla 50 liraya tulum aldığım bile oldu 🙈 Ama mağazadan değil , onlinedan kuponlarla uyguna geliyor . Birde lolons var
Papatyaa_01 iremmomyy_ ben trendyoldan aldım hep ama bi kaç ay oluyo çok uygundu şimdi uçmuş herşey valla o zamanlar 90 tlye favorilediğim takımlar şimdi 200 küsür olmuş 🙄 minicity lolons diye siteler var orada uygun fiyatlar ama hiç almadım kalitesi nasıl bilmiyorum
berceste5155 iremmomyy_ cildirins’dan kızıma kıyafet aldım bu gün ilk kez aldığım tulumu giydirdim kalitesi falan gayet güzel bence
Papatyaa_01 iremmomyy_ ben daha almadım o siteden ama aklımda bebiş doğsun büyüdükce alıcam artık şimdilik yeni doğan kıyafetleri var :)