Pamuk Kızlar yediklerime dikkat ediyorum insülin kullanıyorum bol su içiyorum açlık şekeri düşmüyor 100 ve 120 arası çok korkuyorum nasıl baş ediyorsunuz?
2022bebeki Pamuk Bir su bardağı suya bir yemek kaşığı Ev yapımı fermente elma sirkesi katıp içebilirsiniz. Doktorunuza da danışın tabi
Ozge-Ka Pamuk diyetisyene gittin mi bir diyet listesi varsa daha doğru olur. Yoksa illa kaçırıyoruz listeyle daha kolay oluyor.
momlife_7 Geceleri bişey yemeyerek ama ben dün gece elma yedim yani 22.30 da saat 11 gibide uyumuştum sabah bi baktım yüksek çıktı 111 sonra başka parmağımdan ölçtüm 81 çıktı gece bisey yenmemesi lazımmış o yüzden yüksek çıkarmış
Ozge-Ka momlife_7 meyve yiyorsan yanında süt ya da yoğurt da ye şekerin aniden yükselmesini engeller. Meyve tek başına şekeri yükseltir.