Arkadaşlar benim gibi olan var mı 39 haftalık hamileyim . Hiç bir belirti yok . En son 38+2 de ntsde sancı çıkmaDi yarın yine gidicem alttan bakmadı da yani açılma var mı yok mu diye . Doguramadik gitti .
Kız bekliyorum birde hani 10 gün erken olur dediler .. son bakalım 7 gün