1Busenur1 37+5 im kızlar dün doktor kontrolüm vardı çatı muayenesi oldum açılmam yokmuş sizce ne yapsam açılma olur doktorum ilişki önerdi açılmam olmazsa sezeryan olurum diye çok korkuyorum 🥺🥺