unlusura Merhaba Sevgili anneler Doğum parası için 32 de çalışır alıp 37 de mi çalışamaz raporu alıyoruz kafam karıştı 🙄
Busraerdmm Sana kalmış bişey ama 37. Haftada sen isteyende istemesende doktur çalışamaz raporu veriyor
Gunes1919 Çalışamaz raporu doğum parası için değil doğum dönüşü izinle alakalı ise dönüş tarihin için diyeyim kısaca
Nur_ak1 Doktorum bana 32. Haftada verdi . Ayrıca doğumdan sonra ne kadar bir para yatıyor bilginiz var mı