Masal12345 Vajinada sanki bebeğin ayağını hissediyorum bir saatir gecmiyor çok tuhaf dayanamıyorum bebek ters zaten heralde ayagidir sanki çıkacakmış gibi his var sancı yok ama o baskı artıyor git gide normalmi bu doğum belirtisi mi
strawbery Masal12345 canim o askilar gun gectikce daha da artacak korkma sancin olmarigi muddetce gayet normal biraz yavas tempoyla yuru evinnicinde yer degistirsin yada nescafe ic hareketlensin
Cansr Masal12345 benimde kızım tersti inanılmaz ağrım oluyordu doktora gittim normaldir ağrın dedi baktı ultasondan aa dedi bebek ters ondan daha fazla ağrın olur normal ama dedi son ikinhafta kala döndü bebeğim inşallah seninkini de döner