Kızlar merhaba benim 3 gündür bel ağrım var sadece sağ taraf ilk gün ağrıdı yarım saat sürdü sonra geçti gece şok az ağrıdı 2 gündür de ağrıyı geçiyo nidaya ağrıyı neden acaba baya şiddetli oluyo ilk defa bu kadar ağrım oldu aranızda böyle olan varmı doktora mesaj attım bol su iç idrar testi yaptırın dedi ama hastaneye gitmedim daha