Minigim38 Kızlar 5 çeşit emzik denedim hiç birini tutmadı bugün bakkal emzigi aldim kaynattım ağzına verdim emdi cuk cuk çok sevindim 4 aylik bebeğim bu arada bide ne fark edeyim emzik 6-18 aymış tam tuttu diye sevindim sizce bisey olur mu 🤦♀️🤦♀️
uraz_ve_annesi- Minigim38 tabi bozar damak yapısını ağzına büyük gelir çünkü eğer bir şey olmayacak olsaydı ay ay ayırmazlardı dimi
Minigim38 uraz_ve_annesi- doğru aynısının küçüğünü aldık onu tutmadı tesadüfen büyüğünün tuttu ağzından çıkarmıyor 🤦♀️ çok sevinmiştim ya
Minigim38 Eceecim beni emzik yerine koymuştu bu aralar göğsümü vermeden uyutmaya çalışıyorum bu kezde parmağını emmeye başladı uyanana kadar parmağı ağzında alışkanlık haline gelmesini diye emzik tutturamaya çalışıyorum tam tuttu derken oda büyük olanmış çok sevinmiştim ya içimde kaldi🙄🙄
uraz_ve_annesi- Minigim38 bir süre sonra senin memeyi de tutmayı bırakabilir ucu küçük geldiği için bence hiç girme o riske
Eceecim Minigim38 ah bu bebekler ☺️ emzik karışık bi konu. Bakalım biz neler yaşıycaz doğunca 😅 siz yine de canınızı sıkmayın