Ayyyy cok heycanliyim neyse basliyim ben tam 41 haftalik olmuştum neler neler yaptim yok gelmiyor yalova devlet takipliydim doktorum 41e kadar bekleriz gelmezse suni sanci veririz dedi gun geldi gittim sabah 10 bucuktu yatisim yapildi 11bucukta suni verildi 3 saat kadar normal adet sancisi gibiydi sonra dogum odasina aldilar nst için sancilarim vardi acikligim yokmus alttan muane ettiler tetiklemek icin fln neyse sancilarim yavas yavas artmaya basladi ama dayanamiycagim kadar deildi sonra dogum odasina girdim bilmiyorum ama burda dogum olcak burda sanci cekip dogum odasina gitcem saniyorum sancimi cekiyorum yan odalardan nasil sesler geliyo allahim dedim bu neymis boyle bagiriyolar korktum tabi sonra ebe geldi acikligima bakti 7 santim dedi dogum baslamis hanerim yok acilmam cok hizli oldi ama incelmem yoktu onun icin igne yaptı bebegin kalp atisi yavasliyodu ama boyle devam etse sezeryane doncekti bende derin nefesler aliyorum ebe diyo masallah iyi ilerliyoruz fln beni motive ediyolar sonra baktım herkez basima toplandi bebegin basi gelmiss haberim yok ben sanıyorum hala sanci cekiyorum daha doguma cok var bu sanci 30 daha 100 olcak diye bekliyorum ikinma hissi flnda yok bi baktım doktor ikin diyo kendimi fazla bile kasmisim yani o kadar ikinmama gerek yokmus basur oldum onun yuzunden neyse sonra 3 4. Cu ikinmada baktım bebegim kucagimda nasil sıcacık nasil guzel bi duygu anlatamam burda bebek ciktiktan sonra agrim kalmiyo yeniden dogmus gibi oldum diyenleri goruyodum inanmiyodum gerçekten de oyle yeniden dogmus gibi oldum birden rahatlama geldi ama asil aci bundan sonra basladi pkasenta icin karnima bastilar ve cok dikisim vardi dikerken cok canim yandi sonra hersey bittiii 6 bucukta bebegimle odama gectim o gece uyumadım tabi dikis acisindan ama simdi bi hafta oldu ilk gunden beri yuruyemiliyorum normal doğumun avantajları 😁yine olsa yine normal dogum derim inanin hemen toparlaniyorsunuz ve daha saglikli