Gizemnur20 pembemor25 ahh ben o bulantıları yeni gecirdim hiç birşey yiyemiyordum geçti artık ama bıraksalar akşama kadar yatağın içinden cıkmıycam
pembemor25 Gizemnur20 ay inşallah benimde geçer ya yaşam kalitem düştü resmen hiç zevk almıyorum bişeyden 😞
Gizemnur20 pembemor25 çok iyi anlıyorum doğurasaya kadar geçmez sıkıntılar biri başlar biri biter sağlıklı sıhhatli olsun bebişler de gerisi mühim değil
gzlkzmbilg Bizde bugün 11+3 deyizzz geçen hafta giden bulantılar bugün geri geldi ne yapacağım bilemiyorum :(