Birmelekbinsukurabbime 27 haftalık hamileyim iki gün önce bir anda iştahsızlık ve kusma başladı dün kan tahlilleri yaptırdım crp 22 üzerinde çıkmış lütfen yardımcı olur musunuz bebeğe bir zararı olur mu ne yapmam gerekiyor acildki doktor hicbirsey demedi
Deniz123456789 Birmelekbinsukurabbime geçen ay benim cep 20 cıktı serum falan yedim antibiyotik verdi bende gebe polikliniğe gittim kullanma dedi sonra ben için rahat etmedi perinatoloji takipliyim oraya gittim nasil antibiyotik kullanmasın kaninda enfeksiyon var enfeksiyon düşmezse bebek düşer falan dedi bayağı korktum sonra tekrar kan vermemi istedi ve çok şükür 5 dusmustu
Crnryyn01 Birmelekbinsukurabbime benim 10 çıkmıştı önemsenecek düzeyde değil dedi. Hiç ilaç falan da vermedi. Sanırım 50 falan çıkarsa önemsiyorlar. İdrar yollarınız da enfeksiyon olabilir. Bol bol su için
Minikkoalam13 Kadın doğum doktoruna gitmeniz gerek enfeksiyon görünüyor muhtemelen antibiyotik tedavisi başlarlar
Minikkoalam13 Onu bilemeyiz ama mutlaka tedavi olmalısınız kandaki enfeksiyonun tedavi edilmesi gerekir
Deniz123456789 Deniz123456789 sizin durumunuzu bilmiyorum ama ben serkilajliyim enfeksiyon kapmamam lazim