Sena00 minik-anne2323 kızma hamile olduğumu bilmeden kız gördüm rüyada emziriyordum kızım oldu bu bebişte hep erkek gördüm iki kez de doğum yapıyordum kız görünüyordu altını açtığımda pipisi olduğunu görüyordum hatta rüyamda anne gel bak bu bebek kız değil erkek diyordum geçen hafta kız olduğunu söyledi doktor
Mrvctn minik-anne2323 hamile kalmadan önce erkek bebek emzirirken görmüştüm kendimi 4: aya kadar erkeğe benziyor dedi doktorum, 4. Ayda kız olduğunu öğrendim 🌸
mrssari34 minik-anne2323 Canım bende senin gibiydim 3 kere erkek olacağını gördüm yüzünü gördüm emziriyordum hatta Ama bir kızım olacağını öğrendim bakalım hayırlısı olsun 🥰💖
Eda_11 minik-anne2323 merhaba canım. Ben hamile kaldığım andan itibaren hep kızım olucak diye hissettim çevremdeki herkes eşim dahil erkek olucak bence dediler. Cinsiyet öğrenmeye gitmeden 3 gün öncede bir bebek gördüm rüyamda okadar mi güzel olurdu kız bebekti emziriyordum. O gün eşime kesin kız dedim. Ve kızım olucak 🥰
fatmaaasennn minik-anne2323 ben de cinsiyeti öğrenmemize 1 hafta kala doktorumu görmüştüm rüyamda elime pembe çubuk veriyordu, ve gerçekten cinsiyet kız :)
mrssari34 minik-anne2323 Aslında bilinç altıda değil ben hayırlısını istedim hiç içimde erkek ve ya kız olsun diye birşey yoktu ama hep öyle gördüm sonra bir kızım olacağını öğrendim bakalım sağlıklı olsunlar inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız🤲🏻
nurr0101 minik-anne2323 Eşim nişanlıyken kızımız olacağını gördü. Hatta her seferinde bana söyler kızımızı ilk ben gördüm diye. Ve şimdi 18 haftalık kızımızı bekliyoruz 🤲🤲
Slma_aygn minik-anne2323 kızımda rüyamda görmüştüm kız olacağını doğru çıktı yani bundada erkek gördüm ama bakalım yarın kontrol var belki gösterir
semanur0456 minik-anne2323 ben rüyamda kız gördüm kucağımdaydı benm bebeğimdi:) ve gercekten kızım olacak 😇😇🥰 Bütün aile herkes ama herkes tersini görmüşler erkek dediler bana ama benm rüyam gercek oldu 😇
Canannnn15 minik-anne2323 İlk gebeliğim cinsiyeti öğrenmeye gitmeden 2 3 gün önce rüyamda kız gördüm hatta eşimde babasının prensesi diye seviyordu ve doğru çıktı kızım oluyo ama gelmek istemiyor 39+5 olduk 🙄🙄
bestenursancar minik-anne2323 bende doktora gidemen gece rüyamda gördüm kız istiyordum hep yani gönlümden geçiyordu,doktor kesin kız diyip gülmüştü.Sabah doktora gittik,o gün öğremedim yıl dönümünde eşime sürpriz yaptım ve oğlumuz oluyor tam tersi oldu🤗🤗🤗
Gamzeyegin minik-anne2323 ben 12 haftalık olana kadar hep erkek gördüm cinsiyet öğrenmeden 1 gün önceki gece kiz gördüm ve kızım olucak bende böyle olmuştum