Kızlar, bu 3. Gebeligim. İlkinin kalp atışlarını duyamadık, 2. Kimyasal gebelikti hemen ardından tekrar hamile kaldım.
5+5 te doktora gittiğimde düşük tehlikesi olduğunu ve kan pihlasmasi olduğunu söyledi. ENOX, CORASPIRIN VE PROGESTAN yazdı.
Bu gibi bir durum yaşayan var mı?