Safiyenurrr Hamileliğimin başında beri normal istiyorum 38+5 oldum şuan da gittim bugün kontrole doktor çarşambaya kadar bekleyecek 3600 şuanda sancım geldi geldi sezeryana gün verecek
Mirayhilal1 Safiyenurrr çok erken bi karar değil mi. Ben şuan 40 haftayı bitirdim hala bekliyoruz normal doğum için 5 gün önce 3300 dü kızım
Safiyenurrr Mirayhilal1 benim doktorum 40 haftaya kadar bekliyor sadece ama senin kilon az yine de her hafta gidiyorum çok hızlı kilo alıyor
Defnesa E normal doğum için doktorum bana 41 bitene kadar bekleriz dedi size neden öyle yapıyorlar ki çok normal şu anda doğmamasi zaten
Safiyenurrr Defnesa valla her hafta gittiğim de 200 ya da 300 gram kilo aliyor 4 geçecek gibi o kadar bunaldım ki artık yatamıyorum hiç
Defnesa Safiyenurrr biraz dikkat edin yediklerinize sebze ağırlıklı beslenin şekeriniz yoksa çok kilo almaz ben zor olmasın doğması diye öyle yapıyorum şu anda
Safiyenurrr Defnesa dikkat ediyorum aslında ama kaçınca kaçıyor hayırlısı bakalım bekleyebildiğim kadar bekleyeceğim