orcngzm Merhaba kızlar ikiz bebek arabası önerileriniz bekliyorum kullanıp memnun kaldığınız modelleri Ben prego ıbıza plus ı beğeniyorum ama emin olamadım yardımcı olursanız sevinirim ☺️
Paramedik16 orcngzm Biz bundan aldık canım o kadar hafif o kadar güzel ki bayıldık 🥰 hem evde kedilerimiz var kedi figürlü olmasıda ekstra hoşumuza gitti 😃