Bbdk
Bbdk
1 yıla yakın bebek sahibi olmak için uğraştık. Düzensiz adet görüyordum. Birçok doktora gittim. Normal yollarla çocuğun olmayacak diyen de oldu. 2 kez çatlatma iğnesi oldum bir sonuç alamadık. Çok üzülüyordum bu süreçte. Sürekli gebelik testi yapıyordum her negatifte sürekli ağlıyordum göremeyecek miyim ben bu çift çizgiyi diye. Kafana takmayı bıraktığın zaman hamile kalacaksın diyordu çevremdekiler ama yaşayan bilir bebek sahibi olmayı çok isterken kafaya takmamak, üzülmemek zor. Sonrasında eşimle karar verdik yaz mevsimini geçirelim gezelim tozalım başka şeylere meşgul olalım yaz bittikten sonra aşılama tüp bebek vs tedaviye başlarız dedik. Tatil planları yapmaya karar verdik. En son 11 haziranda adet gördüm. Sonra bir mucize gibi 10 Temmuz günü çift çizgiyi gördüm. Şu an 38 haftalık hamileyim ve oğlum olacak :) Yani demem o ki gerçekten bu süreci fazlasıyla kafama takıp üzüldüğüm için stresten olmuyormuş aslında çocuğum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah tez zamanda size de evlat nasip etsin. Ama lütfen stres yapmayın bu süreçte oluruna bırakın 🙏🏼