cokkasmabeabi Esranur67 farklı renkleri beraber atacaksaniz renk koruyucu mendiller çok işe yarıyor aklınızda olsun 🌺
bkts cokkasmabeabi o mendillerin icinde renkleri cekmesi icin kimyasal bulunuyor diye duymustum ben de kullanmak istedim bir arada atabilmek icin ama onu duyunca vazgecmistim, siz de bir arastirin isterseniz😌
Merveofs Ben genelde 30da yıkıyorum. Birkaç kere bezi taştığı için lekeler için sıcakta yıkadım 50-60° gibi çekti birkaç parçası ondan sonra 30a döndüm
Paramedik16 Esranur67 kısa programda 30 derecede 800 devirde yıkıyorum ikizlerimin kıyafetlerini hatta renk ayrıcı mendil kullanıyorum renklilerle beyazlar hep karışık yıkıyorum herhangi bi sorun da olmuyor