Gokturkk Merhaba sonuçlar şu şekilde 28 Şubat 85,23 2 Mart 139,65 4 Mart 251,62 Doktor böyle sonuçlar görüp doğuran hastalarım oldu dedi ama çok korkuyorum dış gebelik olabilir mi sizce?
AsyaCngz55 Gokturkk %66 yükselmesi de yetiyor. Mutlaka 2 ye katlayacak diye bir şey yok zaten aksi bir durum görse doktorun seni uyarırdı
monarosamommy Gokturkk şuan aynı sıkıntıyı yaşıyorum yavaş ilerliyor 1 martta beta 40 + alttan muayene edildim sorun yok dendi 4+4 haftalık söyledini ama geç dollenme mi başka birsey mi bilmiyorum dün gece de kan verdim 4 martta beta 48,14 Farklı hastanelerde verdiğim kan sonuçlarım Ve inanılmaz korkuyorum Allahım yardım etsin. Napcamı bilmiyorum
Sampiyon0618 Gokturkk dış gebelik 200 üzerine çıkamaz ve gün geçtikçe düşüş olur içini ferah tut canım inşallah geç döllenmedir sağlıkla alırsın kucağına beta 200e cikmiyo bile kendi kendini sifirliyo ve kanama oluyo bu mübarek 3 aylarda Rabbım kalbindeki versin inşallah 🥰
AsyaCngz55 Gokturkk içini ferah tut hayırlısıyla bir şeycik olmaz ama stres yaparsan daha çok zarar verebilirsin
Elifkskl Sampiyon0618 çıkıyor sizin dediğiniz kimyasal gebelik ben dış gebelik geçirdiğimde 1000 küsürlere çıktı az az
Elifkskl Gokturkk inşallah değildir canm içini ferah tut. Ben geçirdim dış gebelik ama hcg %60 oranında yükselip doğum yapan anneler var. Hayırlısı olsun inşallah sağ salim doğsun
Sureyya1 Gokturkk dis gebelikte artik ilk bas cok iyi oluyor sonra azaliyor sizinki normal bence insallah hem dis gebelik ultrasonda belli olur hcgden bilinmez guzel haberler almaniz dilegiyle
elffcosr Gokturkk Benim 23 şubatta 1004 28 şubatta 2113 çıktı artış iki katına göre yeterli değil ama kese göründü, doktor da bi sıkıntı yok şimdilik dedi. Perşembe günü tekrar kontrole çağırdı. 🤷🏻♀️
Bensss elffcosr merhaba canım benimde artışım hemen hemen seninkinin oranında ancak sağlıksız gebelik muhtemelen dediler çarşamba günü gideceğim sen tekrar kan verdin mi veya doktora gittin mi
elffcosr Bensss Merhabalar, Benim 28 şubatta kese görünmüştü şimdilik sıkıntı yok demişti, 9 marta kontrole çağırmıştı. Tekrar kan istemedi, yarın başka doktora da görüneceğim bakalım inşallah sağlıklı ilerliyordur gelişimi🤷🏻♀️🥰
Bensss elffcosr 7+3 te kese yolksac görüldü tomurcukta görüldü embriyo yoktu. Geç döllenmedir ama yinede kan değerine bakalım dedi kan değeri doğru şekilde artmayınca başka doktora da gittim %99 sağlıksız gebelik dedi doktor kendi doktorumda çarşamba çağırdı ultrasonla bakalım sonra karar vereceğiz duruma göre dedi