Özellikle uzanınca sağ veyahut sol toplanıyor kasılıyor canım yanıyor direkt kalkıyorum en az 3 dk o şekilde kalıyor. Rahatsız edici birşey ama bebeğe zararı var mı ya? Çekiniyorum tam son günler 39 a giriyoruz yarın. Doğum belirtisi mi ? Yada o şekilde kendimi rahat ediyor bilmiyorum ama özellikle 10 gündür böyle ve 3 gündür daha çok sıklaştı bu durum. Geceleri uyuyamıyorum beni rahatsız ediyor