Tiiffany Babycicek Gecede sakız çiğnemeyin ölülerin kemikleri bilmem nesi zarar görürmüş. 😀 Allah askına inanmayin kacıncıııı yüzyildayiz
[silindi] Babycicek ben kestirdim şimdi, böyle şeylere inanmıyorum. Ne kadar çekersen kendine o kadar buluyor bizi
senaunuvar Babycicek dün kestirdim bilgisine güvendiğim birine sordum tamamen batıl inanç dedi manen hiç bir zararı yokmuş yani öyle çocuğun ömrü kısalır vs gibi bana zararı oluyordu artık çok dökülüyordu taraması zordu baya uzamıştı şuan kafam rahatladı resmen kimyasal hiç bir şey yaptırmadığın sürece bir şey olmaz Allah’ın izniyle
Babycicek Bebeğin ömründen gider falan diyorlar. Saclarimda çok uzadi kestirmek istiyorum doguma 3 ayim var daha
Meryyil Babycicek Kestirdim 1 ay evvel ,bebeğin ömrü bizim 3 tel sacimiza mi kalmis ,bebeğin ömrü ana rahmine düşmeden yazılıyor ,batıl inanc bunlar
Egemooms Babycicek Banada çok şeyler dediler de hiçbirini dinlemedim kestim Vala çokta rahatladım. Tövbe haşa benim saçımın uzunluğu kısalığı mı çocuğumun ömrünü belirliyecek inanmayın bacım böyle şeylere
Sedagnlgl Hiç sormayın Rabbim ne yazdıysa o olur saç kesimim mi belırlıyor yavrumun ömrünü saçmalık işte