Gozdeli canım çok normal ben bu yüzden devlete gitmiyorum her gittiğimde göremiyorlar alttan muayene istiyorlar ben ilk başta bilmediğimden kabul ettim sonra öğrendimki devlet hastanelerindeki cihazlar eskiymiş özele gidiyorum kesem çok net ve güzel bir şekilde gözüküyor 8.haftamdayım şuan o yüzden sen canını skma normal gözükmemesi